onsdag 19 februari 2014

Ord från en stängd mun

Hej! Det var länge sedan!
För det första så funderar jag på en liten bloggpaus, men antagligen kommer jag vilja blogga om någonting lite då och då, men ni kan inte räkna med det. Så en bloggpaus, vet inte när jag kommer komma tillbaka!
Men nu har man varit med om det själv... Usch för personer, särskilt på starstable, som slänger ur sig saker som man sedan ångrar. Personen som gjort det vet vem de är, tänker inte nämna namn. Men blä, mår ganska dåligt just nu. Dock var personen snäll och bad om förlåtelse, men asså...?
En utav saker de skrev var att jag var en hemsk människa och att min mamma blev besviken när hon fick mig...
det är så löjligt, men det gör ont! Det gjorde sjukt ont! Och för en person att tro att det är okej...
När det är någon som är ledsen, eller om ni blir ledsna så tveka inte med att maila in och berätta! För Starstable teamet kan hjälpa, det är ju det dom är till för. Att fixa för oss, göra spelet trevligt och roligt att spela! Så hör inte det till då? Jo, det gör det banne mig! Så tveka inte, vi alla måste hjälpa till att göra spelet bättre! Och det betyder inte att få bort dessa personer, dom mår dåligt och det bästa man kan göra är att få dom att må bättre. Och om man får hat...
"det är ord från en stängd mun"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar