torsdag 20 februari 2014

Hejdå!

Hej!
Jag har lite tråkiga, men samtidigt bra nyheter!
Jag och Mirre har nu skapat en sso blogg tillsammans, som heter www.tuoj.weebly.com, som jag nu kommer att blogga på tillsammans med Mirre! Vi kommer försöka att blogga varje dag och vi blev jätte nöjda med hur den ser ut och hur den är uppbyggd! Så där kommer jag att blogga istället!
vad som händer med denna bloggen, det är det lite tråkigare. Jag har bestämt att eftersom att jag inte kommer blogga här längre finns det ingen ide att ha kvar den, och därför kommer bloggen att tas bort nu under nästa vecka, på Tisdag närmare bestämt. Jag vill ge er en liten tid men på Tisdag kommer den tas bort. Vilken tid vet jag inte, men den kommer inte att finnas kvar på Onsdagen, det är bestämt!
Så lite tråkiga men samtidigt roliga nyheter!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar