söndag 16 februari 2014

Diss för att simma i skolan xc

Ska till simhallen på onsdag med klassen, och det känns sjukt, SJUKT pinsamt xc
Jag är så stressad! Jag tänker: Vad kommer dom tycka? Vad liksom... har dom några dumma kommentarer?
Tror nog alla är nervösa, men asså shet spara oss lite energi som man lägger på att vara nervös och låt oss bara simma tjejer med tjejer och killar med killar? Ja visst det kanske är svårt att bara ta halva klassen på en lektion men asså jag skulle i alla fall tycka att det är lite bättre. Fast egentligen, killar är ju också kompisar men asså...Tycker nog att det är värst att inte vara jätte trygg i sig själv och på det så ska man gå ut i bikini och simma för hela halva klassen? :s
Och ja, jag är inte helt hundra i mig själv. fast då kan man tänka, vem är det? 
Dom som är det ska vara glada, för det är det inte många som är. Inte i dagens samhälle... Det är läskigt, att det nästan alla strävar efter går inte ens att finna, men trots det gör man det..?
haha lite LOL ändå, good luck!
Jag försöker att inte äta godis men det är ju så sjukt gott! 8D
Då har jag hellre ingen "modell" kropp och kan istället njuta c8
NU BLIR DET TACOS IKVÄLL DÅ!
Jag hade inte klarat mig utan tacos chips, inte överlevt haha cx
Tacos chips: HEAVEN! <3
haha eftersom att jag inte har något att skriva om kan jag göra 5 fakta om mig på riktigt!
1. Jag har en kackerlacka i mitt pennfack som heter Lars- Olof. (Ja, jag är sjuk dah)
2. Jag har en guldfisk under mitt täcke som heter Björn, är rädd för vatten (inte många vet det) och vill gifta sig med mig.
3. Jag kan måla hyfsat bra, men kan bli bättre, det kan man alltid! (LOL)
4. Jag ÄLSKAR TACOS! <3
5. Jag har blå-gröna ögon men nästan ingen som inte känner mig vet det för bilderna jag lägger upp är svartvita för att jag gillar den effekten ihihihihihih.
6. Jag är 13 snart 14 år...
7. Och jag kan fortfarande skrika "bajs" rakt ut. Jag växer aldrig upp känner jag.
8. Jag har ridit i 9 år, eftersom att jag fick ett undantag från stallet eftersom att man måste vara fem år men jag fick det i present när jag fyllde 4, men det var inte för ens jag var fyra och ett halvt som jag fick börja.
9. Jag har fortfarande massa gosedjur men jag har inte köpt på typ 2 år (rekord). Dock var jag sjukt nära att köpa en asgrymt gullig älg i Grövelsjön... c8
10. Jag måste stänga av datorn nu för att det är... TACOS!!! OMNOMNOMNOM!
(undantag för er som inte visste...)
11. Jag har sjukt dålig humor och mitt skratt är hysteriskt så jag skrattar åt mig själv och så skrattar jag mer och det kan ta en halvtimme för mig att sluta skratta åt något som inte ens är kul. Mitt liv är awesome.

Natti! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar