måndag 10 februari 2014

O.O

Hej! Länge sedan jag skrev här jag vet, men mycket har hänt! och det där med att jag inte skulle få migrän i Grövelsjön, just kidding, jag fick de tidigare idag xD
Wow, är verkligen trött idag, världens läskigaste grej hände i natt...
Redan på kvällen (omg låter som en novel HAHA) hade jag en känsla att jag inte skulle sova så bra inatt, men inte på det sättet direkt...Jag somnade trotts allt men klockan 03.00 började det tjuta inne i rummet. Jag satte mig upp och undrade: VEM FAN HAR SATT SIN VÄCKARKLOCKA SÅ HÖGT?! 
Men så klart så var det inte det. Innan jag fattade vad det var så sa pappa att vi skulle gå upp och klä på oss, vilket jag gjorde. Antar att pappa var rätt så snurrig efter att ha sovit för både han och mamma försökte stänga av brandvarnaren. Men på hotell m.m så ska man ju inte kunna det! Så det gick såklart inte, vilket pappa och mamma insåg snabbt. Jag började fatta vad som hade hänt när jag hörde att det ekade ute i korridoren. Mina ben skakade, jag hade ju vaknat på en sekund helt plötsligt så pulsen var uppe i 200. Pappa sa till oss att vi skulle antagligen få stå ute länge, så vi skulle ta på oss termobyxor. Mamma kände inte av någon rök så hon tyckte vi kunde ta det lugnt. Dessutom hade vi en ytterdörr rakt vid vårat rum. Mamma sa åt oss att ta med oss det viktigaste och värdefullaste, vilket betydde att jag tog mobilen, glasögonen, skoldatorn (den som jag skriver på nu) och så klart mina gosse djur (mobba inte) Patrick och Mini- Mu!
Sedan gick vi in till det andra huset och väntade. Det kom hela tiden de som arbetar på STF Grövelsjön med uppdateringar om läget. Tillslut kunde dom (trodde dom) Lokalisera källan till alarmet, en lampa som hade börjat ryka och blivit överhettad. Vi alla kunde klockan 05.00 (?) gå in till våra rum och sova!
Senare idag tittade dom lite mera på det och insåg att det faktiskt inte var lampan, utan en tv skärm som visade skidspår m.m som hade blivit överhettad och börja brinna!

Sen har jag mest bara åkt skidor och haft mysigt c:
Ha det bra!!

(tillägg!)
Igår gick jag med i PP (pixel pandas) men lämnade idag eftersom att jag kände att klubben inte var något för mig tyvärr :c Men tack så mycket Tai för att du såg mig helt forever alone och bjöd in mig! :D Grymt snällt och härligt gäng <3 Har nämligen varit, i början utav mitt "sso liv" varit klubb lös och på något konstigt sätt känner jag mig lite fängslad när jag är med i vilken klubb som helst xD Och när WW upplöstes blev jag väldigt ledsen, men Mirre var stressad och kände att hon inte orkade utan ville ta en paus och ville ta nya tag, vilket jag förstås förstår c: Mirre är bäst och att hon mår bra är viktigast :3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar