lördag 11 januari 2014

OOOOH NOOOOOOOOOOOOOO :C

Har inte varit inne på sso på hela dagen, för har jobbat på min by i minecraft, men asså sheeet nu har de kraschat för mig :c Kommer inte in, kan kolla sen men... ja, hoppas jag kan komma in för vet inte om min stall hjälp fortfarande jobbar idag... :c
Har i alla fall gjort en, eller två, byar i minecraft, min brorsa och jag skulle göra en bana i går men han typ ignorerade mig när jag sa att han kunde komma, så jag började bygga själv! Och det blev en by, kan visa lite bilder :P Idag byggde jag också till de onda, HOHO, och blev dock inte lika nöjd som med byn där jag bor, men blev ganska nöjd! Det var tänkt att det skulle gå zombies, spindlar, och skelett gubbar där inne, men då måste man ha på easy, vilket jag inte har då det kan komma creepers (dom kan sprängas) in i min by och då går antagligen typ 5 hus om natten sönder, vilket jag inte orkar med xP Så när jag kom på de så var det MASSA monster inne i min by, dock gick inget hus sönder men det var nog nära xD Jag är ju så smart x3
Hoppas ni tycker om den lite somriga headern! :D
Ska dock, tror jag, prova pappas apple dator och fixa lite :3 Vill prova photoshop! :D
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar