söndag 2 februari 2014

Men hej!

Japp, jag måste blogga här igen! Har tänkt att nu ska jag börja blogga på min sso blogg igen, men har aldrig gjort det tills nu!
Bloggen kommer bli ganska aktiv igen, inte helt dock men ja! Om en vecka, vecka 7, har jag sport lov och ska upp till Grövelsjön , som är ett fjäll i Dalarna! (tror jag omg jag är inte bra på geografi)
MEN!
Dom har internet där, och om jag har uppgifter i skolan (vilket ja ska se till att jag har >:D)
så får jag ta med mig datorn! Och nej, ja ska inte skolka så ja får miljoner att göra, jag tar med mig den, den ska med! Så är det! Vill kunna spela starstable och blogga där med ju!
Kommer antagligen blogga från mobilen när vi åker, och bloggningen då kommer mest handla om min dag m.m då jag säkert inte får sitta med datorn hela tiden! xD
Hoppas att ni har saknat mig! Nej men x3 Hoppas att ni är glada att jag är tillbaka i alla fall c:
älskar denna bilden iiiiihhhh <3
Sen har ni någon ni måste möta också ju... Men det tar vi sen! Kommer nog hinna skriva info om honom under dagen :3 Kanske kan börja NU! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar