torsdag 9 januari 2014

Tomtens skratt är väldigt misstolkande.


Tog en ritt ut på stranden med Sundancer, yay gick jätte bra faktiskt!
Det finns ju stockar nere på stranden i vd, och vi hoppade! Hon är fin i hoppningen när hon vill, heh... Så ja, det blev några tvärstopp ;D
BILD BOMB :DD








Nu ska jag gå, dricka te, ta en macka eller något och sen ska ja nog måla för jag är en målarnörd :D
Bara jag som är hungrig hela tiden btw? Tror att det är för att jag liksom växer nu men om jag äter frukost på morgonen som vanligt, och skolan börjar 8.00 (här i Sverige gör skolan de DX) Kan ja säga: Jag är hungrig! Vid typ 20 min över 8 xDD
Ja, jag är inte jätte rädd för att säga nånting rakt ut, typ: JAG VILL HA GLASS :3
Eller nått helt random haha xD
Se ya <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar