onsdag 1 januari 2014

OM NI INTE GILLAR DUMT SPRÅK, LÄS INTE. FÖR JAG ÄR JÄTTE ARG

Att ingen, INGEN kan respektera en klubb grej -.-
Jag har inte tänkt på det, men... ingen fattar ju att vi bara ska ta ett jävla kort?!
Sen får dom sin jävla strand för sig själva men istället går dom på oss, går in i oss, stegrar på oss och  bara förstör.
VI SKULLE HA EN JÄVLA UTERITT KAN INGEN FATTA DETTA?
SERIÖST HUR ELAK FÅR MAN VARA.
GÅ IN OCH FÖRSTÖRA FÖR EN KLUBB SOM SKA TA ETT KORT SOM GÅR PÅ 2 SEC SERIÖST JAG ORKAR INTE MED DETTA!
Jag som blir lätt frustrerad också, lyckat om nån kommer fram och säger: DET ÄR INTE ERAN STRAND! 
JO DET ÄR DET VISST! VI HAR LIKA MYCKET RÄTT ATT TA ETT JÄVLA KORT SOM NI HAR! SÅ UPPFÖR ER SÅ UPPFÖR VI OSS OCKSÅ!
seriöst -.-
Är jävligt förbannad just nu.
Mirre var så himla nära på att upplösa, vet ni ens vad hon skrev till mig i vän?
Hon skrev att hon inte orkade med detta mer, ingen gör det. INGEN.
TYCKER SÅ SJUKT MYCKET SYND OM MIRRE, SOM BARA VILLE TA ETT KORT OCH HA EN MYSIG UTERITT XC

Så här slutade det...
Mirre gav upp. Hon orkade inte med dessa människor som förstör, och jag är jävligt förbannad just nu.

GRATTIS. ÄR DET DE NI VILL? ATT VI SKA BLI LEDSNA, FÖRBANNADE, SÅ FÖRBANNADE SÅ ATT VI ÄR SKIT NÄRA PÅ ATT UPPLÖSA KLUBBEN?

DÅ HAR NI FAN I MEJ LYCKATS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar