fredag 27 december 2013

woooops

Glömde att ja skulle blogga IGÅR, inte IDAG, hehe...
sorry! x3
Har inget att blogga om riktigt, det är tråkigt ja vet, men känner att ja inte har nått att blogga om :/
Jag tror att det måste få bli så att jag inte kommer blogga lika mycket som jag brukar göra, eller ja, det har ju gått utför nu ett långt tag xc
Bara så ni vet det.
Jag har börjat kolla på typ "monsterquest" på youtube x3
Det är en serie som gick på antingen "Animal planet" eller Discovery eller nått sånt haha xD
Ja brukar kolla på Discovery lite grann, det är ganska bra program ibland, särskilt om djur och mystik så klart :3 Om jag typ är hemma från skolan för att jag är sjuk (helt ensam hemma) så brukar jag, om det inte är migrän, ligga i soffan och sätta på antingen tv 6 (family guy xD) eller Discovery :3 Om jag har migrän bryr jag mig inte vilken kanal, då vill jag bara ha ljud och eftersom att det är jobbigt att titta på en skärm med migrän så brukar jag vända mig om och trycka huvudet och särskilt högra ögat eller ögat som det är flimmer på, mot en kudde eller nått. För även om jag blundar så ser jag fortfarande det och det är jävligt jobbigt och obehagligt Dx
Animal planet vill jag verkligen ha, har tjatat på pappa att skaffa de men han har aldrig gjort det, dock har han inte riktigt sagt nej heller så... jag vet inte cx
Av någon anledning gillar jag att se på dokumentärer, men bara om det är om djur och natur c:
Så när vi ska se på skolan om typ... vulkaner och dokumentären är typ 48 min lång så den tar upp hela lektionen, så skriker alla: NEJ! Och jag sitter där och bara: Yeeees... Jag hämtar mitt block c:
Så sitter jag och målar typ nån vulkan häst eller nått ci fantasi stil :3 Det är då man är glad över att man har mycket fantasi :D
Och jag ÄLSKAR när det är dokumentärer på tv om djur typ på savannen :3

Men nu måste jag sluta skriva annars blir mamma jätte arg xD
Ses! puss! <3
*ropar ner till mamma och brorsan*
Nån mer än jag som vill se på en djur dokumentär nu..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar