måndag 23 december 2013

a day at the beach :3

Min lillebror bestämde sig att skaffa ss :D
Och så klart så skulle han heta Zelda Mountainrock :3
Visade runt honom, han fick köra sitt första championat och han kom nästan 3a förutom att han, vid pole bending banan, failade och backade sedan in i en grind eller vad man ska säga så han kom sist :c
Helt plötsligt var de kväll och eftersom att brorsan inte ville bli vildhäst av någon anledning så sa jag att vi skulle gå ner till stranden :D
Jag tog Sundancer och brorsan kan ju inte ta någon annan häst än Thunderboy!
När han gjorde sin häst och döpte den till Thunderboy så kom jag på att jag har haft en nästan exakt likadan häst som också hette Thunderboy... o.o
Visst var han fin...<3
Sålde honom för att jag då hade Fireangel och jag köpte Thunder dessutom bara för att jag inte hade råd med en annan häst och inte tänkte mig för x3 Men nu saknar jag honom faktiskt riktigt mycket, han är en
underbart fin häst som jag tror jag skulle trivas med riktigt bra nu, jag har ju ingen annan brun häst :3 
Fast jag vet inte, har 5 hästar och vill inte hamna där jag var förut när jag hade 7 hästar att levla, det räcker med 4 stycken xD
 Men kommer alltid att ha en tanke på honom :3
Dock skulle han nog få ett annat namn cx
Fun fact, moraben som jag inte hade råd med var Sunspot! c:
Nu ska jag sova, och i morgon är det...
JULAFTON!
Så spänd! Undrar om jag kommer kunna sova inatt! IIIIHH C:
Hoppas ni kommer kunna sova! Och jag hoppas att ni får en underbar Julafton så klart!
Och om ni inte har förstått det redan så kommer ju bloggen stå tom i morgon!
Hoppas ni får en underbar Julafton så hörs vi igen... ska vi säga den 26? :3
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR MINA UNDERBARA LÄSARE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar