lördag 4 januari 2014

Några grejer!

Som ni har märkt så är ja SJUKT dålig på att blogga, haha x3 
Och nu börjar skolan snart igen hörrni...
Men men!
För de första, kommer inte ja kunna få upp Belle i lv 13 eller en bit i alla fall idag. Och nej, de är inte för att jag är lat.
Ända sedan uppdateringen med fikat så har jag inte kunnat köra vissa race, typ för nån dag sen kunde ja inte köra hos Steve och hans race. Men idag är de helt klart värst.
Jag kan inte köra racen i....
Marleys
Vingården
Ridhuset
Gyllenåsarnas dal
Moorland
Steves
Och ja är säker på att jag glömt typ 4 ställen till .-.
Jag vill seriöst komma upp i lv med Belle nu, men de kan ja ju inte när jag får köra fem race om dan ._.
Om detta fortsätter i två dagar till så mejlar jag in till SSO och ber dom fixa detta, för det är jävligt tråkigt att det ska bli såhär.
Bara jag som har det såhär? Om ni också har det såhär så kommentera!

Positivt nu!
Mirre och jag va på Dark cores oljeplattform och lyckades ta oss till portalen, och Mirre måste ju bara prova att springa in i den xD
Och asså de blir ascoolt när man gör de på skärmen! Det är jätte kul att dom fixat det! :D
Tog kort när jag sprang in i den och jag lyckades få det här...
Och om ni har spelat Starshine legacy 2 så kan man känna igen detta från Lindas syner om bomben som... ooooops spoiler alert!
Men ja, dock är den grön då men de är awesome ändå! :D

Dessutom tror jag att Morningstar, min ponny, är typ hemsökt eller nått wtf haha xD
Ja har inte ridit henne på länge och funderar på att sälja henne för helt plötsligt en dag så bara: nej gud va seg hon är jag tar inte henne.
Och sen har det fortsatt!
Och sen typ i förrgår eller nått så skulle ja ta Sun som står bredvid henne i boxen bredvid den mörka med tunnorna där jag har mitt foder för tycker det är hemskt att hästarna ska stå där och jag fattar inte ens varför man har den boxen men i alla fall, och ja fastna i hennes röv .-.
Jag gör det hela tiden, man går in, bokstavligt talat, igenom hästen röv och sen så fastnar man där, och för att komma bort brukar jag och ja tror att man måste det, sitta upp på hästen.
Så det gjord jag och då började hon helt random gå, men ja kunde ju sitta av som om hon stod still vilket ja tyckte hon gjorde och ja har för mig att jag inte kunde styra henne, men ja satt av och hon fortsatte att gå som ingenting bort till Love som står i den ensamma boxen!
Sen stannade hon, utan att rida in i något, borta vid Loveshadow, och ja tänkte bara: W.T.F .-.
Ni ser att hon går va? Och Love bara: EEHHHHH O.O
Och ni borde också veta vid denna tiden att jag inte är så bra på att redigera HAHA xD
"Ringer spökjägare"
Japp ja vill anmäla en hemsökt data.ponny.
"spökjägaren"; Say what?

Bara jag som märkt att efter varje uppdatering som är stor, så blir bara sso mer och mer... weird?
Jag tycker de i alla fall.
En god nyhet är att jag inte är så lat längre!
FINALY!
Jag har faktiskt fiskat två gånger nu!
xD
Nu ska ja fiska! HOHOHOHO :3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar