måndag 6 januari 2014

Gott nytt år! :D

Ja, för det första vill ja önska er gott nytt år! Hoppas att sso har något ASGRYMT att erbjuda oss även detta året! För jag menar, det har kommit rätt mycket grymt coola grejer nu under 2013, till exempel...

1. Skörde bygden! Det har ju varit, enligt mig, höjd punkten :3 De spelare som har spelat starshine legacy har ju väntat på det i typ... ja typ 2 år?! 8D

2. De arabiska fullbloden, Andalusierna, ponnys... Jag kan hålla på hur länge som helst! Tar jag fel, eller kom frieser hästarna också 2013?

Listan kan bli lång! Och vi får hoppas på ännu ett spännande år!
Mina nyårs löften är...
* Bara äta godis på fredagar och lördagar, godiset får bara kosta högst 20 kr!
* Ta ner tvätten från mitt rum bättre, då jag typ aldrig gör det och ja, de blir en stor hög på mitt rum xD
* Bara sitta vid datorn i max 2 timmar, sen ta paus på minst en timme!
* Gå till stallet, utanför min vanliga ridning, minst en gång varje vecka och bara vara där med hästarna och mysa :3
* Skaffa sköthäst!
Det är mina nyårs löften i riktiga livet, men på sso då...?
* Få upp alla mina nuvarande hästar i lv 15!
* Inte köpa ny häst varje gång ja köper starcoins! xD
* Få upp minst två utav mina nuvarande hästar i alla fall i lv 10 innan ja köper någon ny! (det kommer bli svårt att hålla...)
* Försöka att inte slösa starcoins på till exempel hår som ja inte vill ha ändå, stallhjälp m.m...
Där har ni dom!

Tidigare idag så var det problem med att ansluta till spelservern, vilket jag inte märkte av då jag spelade på WoW i morse och lite på sso, men ja märkte inget...?
Sen så läste jag på en blogg att de hade varit problem typ hur länge som helst (ehhhh..?)
och starstable hade gett ut 200 sc som tack för att vi hade väntat så länge, vilket jag tyckte var hur schyst som helst av dom! :D

P.s
Ska fixa headern till bloggen, är inte alls nöjd med den som är nu :P
Vi ses i morgon älsklingar! /Eran Katarina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar