lördag 21 december 2013

Sundancer *o*

Älskar min fina Sundancer :3
Var och tog lite bilder med henne i Skuggåsarnas dal (stav xD) och tycker ja fick några fina!
Släppte henne där och lät henne springa runt lite! Info om henne kommer inom kort, samt Jewel ska komma och uppdatering på Belle och Star och Love faktiskt då jag aldrig skrivit om honom tror ja? x3
Haha, i alla fall, bilderna nu... :D


puss :3 <3
By the way, jar har sålt Sunspot och Westjoy :c
Sunspots gamla ägare ville ju trots allt bara att jag skulle jobba med henne, så hon blev lugnare och att man kunde ha lite mera kontroll på henne. Hon hade gjort stora framsteg och dom tog tillbaka henne! Så nu är hon hos en familj i Valedale :3
Westjoy var fin i början, men sen när jag skaffade nya hästar så glömde jag nästan bort henne. Jag red henne hela tiden i början så tillslut blev jag lite trött på att rida henne. Så ja, hon bara stod i stallet och såg på medans dom andra hästarna fick gå ut.. :c
Nu är hon hos en tjej i Firgrove och har det bra :D Får gå ut och hoppa i skogen och tävla i fälttävlan :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar