onsdag 5 februari 2014

Ridning idag!

Hej! idag har jag då ridning, vet inte vad vi ska göra och vet inte vilken häst jag ska ha än :o
Men som ni kanske räknar ut så kommer inte jag att blogga mer idag, kanske när jag kommer hem med tanke på att Malin hänger med men ja, annars blir det inget mer!
Om uppdateringen lite kort så var den ganska bra, hästön ser lite för tropisk ut men ja, annars är det väl smart :3 Längtar efter att få se ridbyxorna och skorna, iiiihhh kommer antagligen köpa några haha xD Goodbye sc xD Måste dock se till så att jag har i alla fall sc till 7 dagar, men ja de ska vi nog kunna se till! dessutom så kommer jag antagligen ha med mig min lilla skoldator upp till fjället då dom har internet där, så det ska nog gå bra!
Ses senare eller i morgon! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar