söndag 2 februari 2014

BLÄ ;___;

Omg nej ja har prov varje dag i hela veckan förut på onsdag! ;_;
Har engelska prov idag, fast engelska är enkelt, men lite långtråkigt därför att det är så enkelt :/
Fast ibland är de svårt ju, hopps inte att det är svårt idag... och hoppas dom inte tar med typ formerna till olika ord... ser ni jag kan inte ens beskriva det :(
Är så sjukt nervös men det skulle vara läs och hörförståelse idag så... 
Idag slutar jag tio i två, men sen ska jag direkt till stallet så får gå dit med jeans xD Ska sköta om Twiggy min fina tjej :3 Hon är bäst, kan blogga i stallet sen om jag hinner, men ja ska i alla fall ta kort på henne! Vet dock inte om jag ska lägga ut det, vet inte om vi får :c
Ses sen! Snart kommer Malin ner och sen går vi till skolan! :D
ses sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar